Nowe pomysły, nowe wyzwania
Aby uatrakcyjnić kolejną akcję reklamową, pokusiliśmy się o bardziej zaawansowany materiał reklamowy.
Sięgnęliśmy po teczki ofertowe, foldery oraz nowy wzór wizytówek, a wszystko – jak pisaliśmy o tym wcześniej – okraszone nowym logotypem.
Nie miałoby to oczywiście większej wartości, gdyby nie fakt, że ponownie zainwestowaliśmy w bezpośredni kontakt z klientem. Tym razem skupiliśmy się na jeszcze innej grupie docelowej, chcemy bowiem, żeby DOSŁOWNIE KAŻDY mógł mieć świadomość i dostęp do usług, które świadczymy.
Przychylne reakcje pozwalają nam sądzić, że był to strzał w dziesiątkę. Zainteresowanie naszymi usługami wzrosło, a marka nabrała jeszcze bardziej profesjonalnego obrazu. Cieszymy się bardzo, bo chcemy, aby nasze działania były jak najbardziej dostosowane do potrzeb klientów!