Ocena wiarygodności osób
Wybór właściwego personelu jest bardzo istotny dla funkcjonowania przedsiębiorstwa, bowiem nieuczciwy pracownik może zepsuć reputację firmy, spowodować jej zadłużenie, a nawet doprowadzić do jej upadłości.
Nade wszystko oznacza dla zatrudniającego stratę czasu i pieniędzy, wobec czego firmy lub działy personalne (HR) często chcą sprawdzić wiarygodność przyszłych lub obecnych pracowników.
Wobec powyższego oferujemy sprawdzenie wiarygodności osoby, a co za tym idzie rzetelne informacje na jej temat, wynikające z:
- przeprowadzonego wywiadu z byłym pracodawcą,
- zdobycia lub potwierdzenia informacji dotyczących przebiegu edukacji i zdobytych kwalifikacji,
- przeprowadzonego wywiadu środowiskowego.
Zachęcamy do umówienia się na konsultację, podczas której udzielimy płatnych porad oraz informacji na temat podejmowanych działań w zakresie oceny wiarygodności osób.